CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

merepek merewang

aku sebok update blog aku...smpai aku lupa nk update blog kite...wat ms ni aku n naz je yg update...korg xke?mn g sya?ira?lela?sue?erah?syira?mas?fyae?ayu?n lain2?kn korg ahli kita....password pon ada...klu lupa nnt msg aku ni..
mmmm
melalui keboringan sesudah abes exam ni ku rasakan bdn aku sama size ngn erra fazira...dlm cinta kolestrol..hukhuk!kije lom lg..hobi aku skrg duk dpn laptop 24 jam!(-mkn-smbhyg-tido-riadah-tgk tv-n mandi)selain dr waktu tu aku hnya duk kt alam maya ni...bersembang dgn insan yg ku syg dan yg ku suka..(syg n suka tu lain2 org yer)hukhukhuk.....korg sume apecer?diam jer....aku babab sekor2 kang!!rajin2 la on9 k..hmmm aku ngantok ni....tp nk g berperang kt dapur jap...nk masak ayam masak kicap!!bg ank buah aku kenyang dulu...huhu bru aku tido....n setkn mimpi2 yg best....tp slalunyer otak aku xkreatif tuk menjemput mimpi2 indah masuk...xrock tul minda aku ni...ishh
daaaa..tata..

0 comments: