CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 10, 2008

salam....nmpaknya apa yg dirancang xjd...bkn nk tuduh spe2...tp pd group yg kitorg marah tu..korang jgn la nk ckp kitorg tak suka..tp rasionalnya kami dah turuti kemahuan korg tuk adakan majlis tu pd ari jum sbb nk hormati pd spe2 yg xdpt dtg ari sabtu 6DEC08..n pastu korang nk percepatkan majlis tuh pd pkul 2 sdgkan JAnJINYA pkul 3...1st skali korg xleh nk marah kitorg coz kitorg kesiankan pd ex classmate kita yg dtg jauh dr ipoh trus g jumpa kita..dia sanggup..knp kita x??xder mslah yg xdpt diselesaikan...patutnya kita dahulukan temujanji yg dah dibuat..
majlis ni dibuat tuk rapatkan setiakwn kita...tp lain yg jd..2nd...kami bengang coz apa yg dirangcang sewenag2nya diubah,tuk kepentingan dri msg2..aku harapkan sume dpt berkumpul....raikan bersama..TP??scra peribadi...aku lbh pentingkan hari tu dr satu majlis kt umah mak cik aku...sbb aku tau aku mgkin xbkesemptan nk join majlis our class ni lain kali...aku bkn nk ungkit hal ni..tp harap2 biarla ni yg terakhir...aku sayang korang sume..

0 comments: